In order for laying hens to produce more eggs, it is necessary to try to create a suitable growth and laying environment for the chickens, and to adopt corresponding supporting feeding and management measures according to the changing rules of different seasons. In the high temperature and high humidity season in summer, it is necessary to pay attention to heatstroke prevention and cooling, strengthen the ventilation in the house, maintain a dry environment and sanitation, provide sufficient and clean drinking water to the chickens, and appropriately increase the feeding amount of vegetables to improve the feed intake of chickens . In winter, special attention should be paid to the cold protection and heat preservation of the chicken house and artificial supplementary light. The temperature in the house should be maintained above 13°C, with 15-16 hours of light, and the drinking water should be properly warmed up, and cold water should not be drunk.
A più grande spesa di l'allevamentu di gaddini hè l'alimentazione, chì cuntene più di 70% di u costu tutale di l'allevamentu di gaddini. L'alimentazione è a gestione improprie inevitabbilmente pruvucarà assai perdi di alimentazione. E misure per riduce i rifiuti di l'alimentazione sò: Prima, l'altezza di l'installazione, a prufundità è a lunghezza di l'alimentu deve esse cambiatu secondu l'età di e galline ondule è a densità di cage, è a quantità di alimentazione aghjuntu ùn deve esse più di 1/3. di a prufundità di l'avucatu. Hè necessariu d'alimentà menu è più spessu, riduce l'alimentu rimanente in u cisterna, è determinà a quantità di l'alimentazione di ogni ghjornu secondu u ritmu di produzzione d'ova. In generale, quandu u tassu di produzzione d'ova hè di 50% -60%, a quantità di alimentazione di ogni ghjornu di ogni pollo hè di circa 95-100 grammi, è a rata di produzzione d'ova hè di circa 95-100 grammi.
Quandu u tassu di produzzione d'ova hè 60% -70%, a quantità di alimentazione di ogni ghjornu hè 105-110 grammi. Quandu u tassu di produzzione d'ova hè di 70%, a quantità di nutrimentu di u ghjornu di u pollulu hè 115-120 grammi. Quandu u ritmu di produzzione d'ova righjunghji più di 80%, l'alimentazione ùn hè micca limitata. Feed ad libitum. Siconda, trimming beccu. Perchè i gaddini anu l'abitudine di planà l'alimentu, i picchi di pulcini deve esse tagliati à l'età di 7-9 ghjorni. À circa 15 simane di età, u beccu trimming hè necessariu per quelli chì anu poviru trimming beak. U terzu, eliminà puntuale i pollastri chì ùn pruducenu micca galline o chì anu un rendimentu poveru. Quandu l'allevu hè cumpletu è trasfirutu à a casa di poni, deve esse eliminata una volta. Quelli chì sò stunted, troppu chjucu, troppu grassu, malati, o mancanza d'energia deve esse eliminati. Duranti u prucessu di pruduzzione d'ova, i pollastri di brooding, i pollastri malati, i pollastri disattivati è i pollastri discontinuati anu da esse eliminati in ogni mumentu. In u stadiu tardu di a produzzione d'ova, i pollastri fora di pruduzzione sò principarmenti eliminati. E galline cù corone barbute, facci pallidi, è curone shrunken deve esse eliminati immediatamente. I pollastri chì si trovanu troppu grassu o troppu magre anu ancu esse eliminati immediatamente.
Fattori ambientali: cambiamenti in u prugramma di luce o l'intensità di a luce: cum'è u cambiamentu di u culore di u lume in ogni mumentu, a luce di colpu di colpu, u tempu di luce scurciatu, l'intensità di a luce debule, u tempu di luce irregulare, longu è cortu, prima è tardu, luce è stop, notte Smenticatu per spegne lumi ecc. Ventilazione severamente insufficiente, senza ventilazione per un bellu pezzu, etc. L'attaccu di u malu tempu naturali: micca preparatu o impeditu in anticipu, colpu di colpu da l'onda di calore, tifone o corrente di fretu. Cut-off di l'acqua à longu andà: A causa di u fallimentu di u sistema di fornimentu d'acqua o scurdate di accende l'interruttore, u supply d'acqua hè insufficiente o tagliatu per un bellu pezzu.
Fatturisti di l'alimentazione: cambiamenti significati in l'ingredienti di l'alimentu o prublemi di qualità in a dieta pò causà cambiamenti in a produzzione d'ova. Cum'è cambiamenti bruschi in i tipi di materie prime in a dieta, mistura irregolare di l'alimenti, alimentazione muffa, rimpiazzamentu di farina di pisci è di levitu in polvere, altu cuntenutu di salinu, alta addizione di polvere di petra, rimpiazzamentu di torte di fagioli cotti cù torte di fagioli crudi, scurdate. per aghjunghje u salinu à l'alimentu, etc. Reduce l'ingaghjamentu di l'alimentu di i pollastri è provoca indigestioni. U ritmu di pruduzzione d'ova hè normale, è u pesu di u pollulu ùn diminuite micca, chì indicanu chì a quantità di alimentazione è u standard nutrizionale furnite risponde à i bisogni fisiologichi di u pollulu, è ùn ci hè bisognu di cambià a formula di l'alimentazione.